Технології

parallax background

Холодний ресайклінг

Технологія холодного ресайклінгу була розроблена фахівцями Європи та США в другій половині минулого сторіччя. Суть технології полягає у використанні існуючих дефектних шарів дорожнього одягу для створення нових міцних і однорідних шарів основи. Методом фрезерування дорожнього покриття на розрахункову глибину отримують органічно-мінеральну суміш, яка складається з фрезерованого асфальтобетону та щебеневих матеріалів основи. В одержану суміш одночасно вводять в’яжучі компоненти ( бітумна емульсія і цемент) та розподіляють рівномірним шаром. Наступне заключне ущільнення проводять дорожніми котками, у результаті одержують міцний конструктивний шар дорожнього одягу з покращеними фізико-механічними характеристиками. На цю основу вкладається нове асфальтобетонне покриття.
Ключову роль у цьому процесі, відіграє високотехнологічна техніка – ресайклер. ТзОВ «Техно-Буд-Центр» використовує ресайклер провідного європейського виробника Wirtgen WR 240 . Системи тонкого налаштування ресайклера дозволяють досягти високої якості змішування компонентів у встановленному співвідношенні, що є запорукою якістної реалізації процесу регенерації.
Використання даної технології має такі переваги:
- Відсутність забруднення оточуючого середовища за рахунок повного використання старого дорожнього одягу;
- Висока якість шару завдяки послідовному та ефективному змішуванню отриманих на місці матеріалів з водою та стабілізатором;
- Структурна цілісність дорожнього одягу. Холодний ресайклінг дозволяє одержувати шари більшої товщини , які відрізняються гомогенністю матеріалу.
- Збереження цілісності грунту. Меньше пошкоджуються грунти низької якості , оскільки ресайклінг проводиться за один прохід ресайклером на пневмошинах, які здійснюють малий тиск на грунт та майже не деформують його.
- Зменшення терміну виконання дорожніх робіт. Машина Wirtgen WR 240 має високу виробничу потужність, що дозволяє відчутно скоротити час проведення дорожніх робіт у порівнянні з традиційними методами відновлення дорожніх шарів;
- Наведені вище переваги роблять технологію холодного ресайклінгу для відновлення дорожнього одягу найбільш економічно доцільною.
parallax background

Ямковий ремонт струменево- ін`єкційним методом


Дана технологія ремонту дорожнього покриття, із застосуванням сучасних матеріалів, є найбільш економічною та продуктивною серед всіх інших технологій ямкового ремонту. Струменево-ін`єкційну технологію ремонту застосовують, як для асфальтобетонного так і для цементобетонного покриття, в тому числі і для ліквідації вибоїн, незначних просідань, проломів та тріщин.
ТзОВ «Техно-Буд-Центр» для проведення ямкового ремонту струменево-ін`єкційним методом використовує машини Madpatcher MP 6,5 WD , які можуть проводити роботи на любих асфальтобетонних покриттях, як на міських дорогах так і на автострадах.
В якості матеріалів використовується катіона бітумна емульсія, що відповідає всім Європейським і Українським нормам, при необхідності модифікована полімерами та щебеневий матеріал - кубовидний гранітний щебінь.
При виконанні ямкового ремонту за струменево- ін`єкційною технологією виконуються наступні операції:
• очистка пошкодженої ділянки стисненим повітрям;
• нанесення бітумної емульсії на поверхню пошкодженої ділянки для кращої адгезії;
• заповнення пошкодженої ділянки емульсійно-мінеральною сумішшю;
• нанесення сухого кам’яного матеріалу на емульсійно-мінеральну суміш.
Переваги даної технології:
• швидкий та якісний ремонт пошкоджених ділянок покриття без необхідності виконання додаткових підготовчих робіт (таких як фрезерування, приготування асфальтобетонної суміші і т. ін.);
• суттєве зменшення трудовитрат на виконання ямкового ремонту ;
• можливість поновлення руху транспортних засобів одразу після виконання ремонту з обмеженням швидкості до 40 км/год.;
• можливість проведення робіт при температурі повітря від +5°С, що дозволяє розпочати ремонт одразу після закінчення зимового періоду;
• якісна очистка вибоїн та їх заповнення під стисненим повітрям;
• відсутність потреби в ущільненні так як карта ремонту остаточно формується під рухом транспорту;
• екологічність, в зв'язку з тим, що використовується саме бітумна емульсія і є можливість працювати з холодними й вологими мінеральними матеріалами;
• низька вартість проведення ремонтних робіт.
parallax background

Технологія обробки дорожнього покриття методом синхронного розподілу бітумних емульсій та кубовидного щебеню


В процесі експлуатації дорожнє покриття зношується і руйнується. Самий поширений метод захисту дорожнього покриття – виконання поверхневих обробок. За допомогою поверхневої обробки можна оновити покриття, призупинити розвиток руйнування та продовжити термін служби конструкції дорожнього одягу.
Поверхневі обробки використаються:
- як профілактичний шар, що захищає основні конструктивні шари дорожніх покриттів від впливу атмосферних факторів;
- як шар, що поступово зношується і захищає структуру дороги. Потрібне періодичне відновлення такого шару для забезпечення первинних якостей дорожнього покриття.
- як верхній шар дорожнього покриття для забезпечення відповідної шорскості з метою покращення зчеплення , дренування води та попередження утворення ожеледиці.

ТзОВ «Техно-Буд-Центр» виконує поверхневу обробку дорожнього покриття методом синхронного розподілу бітумних емульсій та кубовидного щебеню дорожніми комбайнами провідного європейського виробника Madrog. Процес повністю автоматизований, комп'ютер слідкує за дозуванням компонентів, що дозволяє точно і рівномірно розподілити оптимальну кількість бітумної емульсії і кам’яного матеріалу. Основною перевагою застосування такого типу машин є синхронне розподілення в’яжучих і щебеневих матеріалів, що дозволяє оптимально підібрати швидкість розпаду бітумної емульсії.
В якості матеріалів використовується катіона бітумна емульсія, що відповідає всім Європейським і Українським нормам, при необхідності модифікована полімерами та щебеневий матеріал - кубовидний гранітний щебінь.
Висока технологічність й якість роботи, підвищення гідроізоляції верхніх шарів дорожнього одягу, що в остаточному підсумку запобігає передчасному руйнуванню покриття й збільшує строк його служби.
parallax background

Холодне фрезерування

Це метод обробки дорожнього покриття, який дозволяє зняти пошкоджений шар покриття на задану глибину.
До впровадження холодної технології застосовувався метод гарячого фрезерування. Але цей спосіб дуже небезпечний для оточуючого середовища – отриманий в процесі матеріал утворював гарячу клейку масу, яка не підлягала вторинному використанню та транспортуванню, а також існував ризик займання обладнання . Тому фрези з холодним процесом повністю замінили гарячий спосіб.
ТзОВ «Техно-Буд-Цент» для виконання робіт по технології холодного фрезерування використовує сучасні машини відомого єропейського виробника Wirtgen W200 та W200i, які здатні виконувати широке коло завдань. Дорожнє полотно повинно мати боковий нахил для надійного відводу води, однакову товщину по всій ширині дороги. Щоб додержатись усіх цих умови , профіль підготовленої для укладання матеріала базової поверхні повинен бути дуже точно витриманий. Тому використовуються системи контролю поперечного та повздовжнього нахилу поверхні, що фрезерується, глибини та швидкості фрезерування. Всі ці системи повністю автоматизовані та комп’ютеризовані.
Технологія холодного фрезерування має додаткову перевагу: при фрезеруванні старий асфальтобетон перетворюється на сипкий будівельний матеріал - гранулят, який повторно використовується.