
Холодний ресайклінг
Технологія холодного ресайклінгу була розроблена фахівцями Європи та США в другій половині минулого сторіччя. Суть технології полягає у використанні існуючих дефектних шарів дорожнього одягу для створення нових міцних і однорідних шарів основи. Методом фрезерування дорожнього покриття на розрахункову глибину отримують органічно-мінеральну суміш, яка складається з фрезерованого асфальтобетону та щебеневих матеріалів основи. В одержану суміш одночасно вводять в’яжучі компоненти ( бітумна емульсія і цемент) та розподіляють рівномірним шаром. Наступне заключне ущільнення проводять дорожніми котками, у результаті одержують міцний конструктивний шар дорожнього одягу з покращеними фізико-механічними характеристиками. На цю основу вкладається нове асфальтобетонне покриття. Ключову роль у цьому процесі, відіграє високотехнологічна техніка – ресайклер. ТзОВ «Техно-Буд-Центр» використовує ресайклер провідного європейського виробника Wirtgen WR 240 . Системи тонкого налаштування ресайклера дозволяють досягти високої якості змішування компонентів у встановленному співвідношенні, що є запорукою якістної реалізації процесу регенерації. Використання даної технології має такі переваги: - Відсутність забруднення оточуючого середовища за рахунок повного використання старого дорожнього одягу; - Висока якість шару завдяки послідовному та ефективному змішуванню отриманих на місці матеріалів з водою та стабілізатором; - Структурна цілісність дорожнього одягу. Холодний ресайклінг дозволяє одержувати шари більшої товщини , які відрізняються гомогенністю матеріалу. - Збереження цілісності грунту. Меньше пошкоджуються грунти низької якості , оскільки ресайклінг проводиться за один прохід ресайклером на пневмошинах, які здійснюють малий тиск на грунт та майже не деформують його. - Зменшення терміну виконання дорожніх робіт. Машина Wirtgen WR 240 має високу виробничу потужність, що дозволяє відчутно скоротити час проведення дорожніх робіт у порівнянні з традиційними методами відновлення дорожніх шарів; - Наведені вище переваги роблять технологію холодного ресайклінгу для відновлення дорожнього одягу найбільш економічно доцільною.
Ямковий ремонт струменево- ін`єкційним методом
Дана технологія ремонту дорожнього покриття, із застосуванням сучасних матеріалів, є найбільш економічною та продуктивною серед всіх інших технологій ямкового ремонту. Струменево-ін`єкційну технологію ремонту застосовують, як для асфальтобетонного так і для цементобетонного покриття, в тому числі і для ліквідації вибоїн, незначних просідань, проломів та тріщин. ТзОВ «Техно-Буд-Центр» для проведення ямкового ремонту струменево-ін`єкційним методом використовує машини Madpatcher MP 6,5 WD , які можуть проводити роботи на любих асфальтобетонних покриттях, як на міських дорогах так і на автострадах. В якості матеріалів використовується катіона бітумна емульсія, що відповідає всім Європейським і Українським нормам, при необхідності модифікована полімерами та щебеневий матеріал - кубовидний гранітний щебінь. При виконанні ямкового ремонту за струменево- ін`єкційною технологією виконуються наступні операції: • очистка пошкодженої ділянки стисненим повітрям; • нанесення бітумної емульсії на поверхню пошкодженої ділянки для кращої адгезії; • заповнення пошкодженої ділянки емульсійно-мінеральною сумішшю; • нанесення сухого кам’яного матеріалу на емульсійно-мінеральну суміш. Переваги даної технології: • швидкий та якісний ремонт пошкоджених ділянок покриття без необхідності виконання додаткових підготовчих робіт (таких як фрезерування, приготування асфальтобетонної суміші і т. ін.); • суттєве зменшення трудовитрат на виконання ямкового ремонту ; • можливість поновлення руху транспортних засобів одразу після виконання ремонту з обмеженням швидкості до 40 км/год.; • можливість проведення робіт при температурі повітря від +5оС, що дозволяє розпочати ремонт одразу після закінчення зимового періоду; • якісна очистка вибоїн та їх заповнення під стисненим повітрям; • відсутність потреби в ущільненні так як карта ремонту остаточно формується під рухом транспорту; • екологічність, в зв'язку з тим, що використовується саме бітумна емульсія і є можливість працювати з холодними й вологими мінеральними матеріалами; • низька вартість проведення ремонтних робіт.
Технологія обробки дорожнього покриття методом синхронного розподілу бітумних емульсій та кубовидного щебеню
В процесі експлуатації дорожнє покриття зношується і руйнується. Самий поширений метод захисту дорожнього покриття – виконання поверхневих обробок. За допомогою поверхневої обробки можна оновити покриття, призупинити розвиток руйнування та продовжити термін служби конструкції дорожнього одягу. Поверхневі обробки використаються: - як профілактичний шар, що захищає основні конструктивні шари дорожніх покриттів від впливу атмосферних факторів; - як шар, що поступово зношується і захищає структуру дороги. Потрібне періодичне відновлення такого шару для забезпечення первинних якостей дорожнього покриття. - як верхній шар дорожнього покриття для забезпечення відповідної шорскості з метою покращення зчеплення , дренування води та попередження утворення ожеледиці. ТзОВ «Техно-Буд-Центр» виконує поверхневу обробку дорожнього покриття методом синхронного розподілу бітумних емульсій та кубовидного щебеню дорожніми комбайнами провідного європейського виробника Madrog. Процес повністю автоматизований, комп'ютер слідкує за дозуванням компонентів, що дозволяє точно і рівномірно розподілити оптимальну кількість бітумної емульсії і кам’яного матеріалу. Основною перевагою застосування такого типу машин є синхронне розподілення в’яжучих і щебеневих матеріалів, що дозволяє оптимально підібрати швидкість розпаду бітумної емульсії. В якості матеріалів використовується катіона бітумна емульсія, що відповідає всім Європейським і Українським нормам, при необхідності модифікована полімерами та щебеневий матеріал - кубовидний гранітний щебінь. Висока технологічність й якість роботи, підвищення гідроізоляції верхніх шарів дорожнього одягу, що в остаточному підсумку запобігає передчасному руйнуванню покриття й збільшує строк його служби.